Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Η Bugatti Veyron Super Sport των επαγγελματικών ευκαιριών!...

Για όσους δεν γνωρίζουν η Bugatti Veyron Super Sport είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο στον κόσμο!  Συνεπώς από άποψη ταχύτητας όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα...τρώνε τη σκόνη της.  Στον ταχύτατα εξελισσόμενο επιχειρηματικό κόσμο του 21ου αιώνα η αντιστοιχία του Veyron σε επιχειρηματικές και επαγγελματικές ευκαιρίες είναι χωρίς αμφιβολία η πρόταση της Lyoness.  Αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του μοντέλου των δικτυακών επιχειρήσεων παρότι πολλοί θεωρούν πως δεν ανήκει στον κλάδο του δικτυακού εμπορίου.  Ας τη θεωρήσουμε λοιπόν από μόνη της μια κατηγορία, αφού η αλήθεια είναι ότι στην ουσία δεν υπάρχει καμία σύγκριση.  Οποιοδήποτε άλλο επιχειρηματικό μοντέλο...τρώει τη σκόνη της.  Πρόκειται για την καλύτερη επαγγελματική και επιχειρηματική πρόταση στην αγορά.

Η πρόταση της Lyoness αποτελεί επαγγελματική ευκαιρία α) για όσους αναζητούν καταρχήν ένα τρόπο να δώσουν ένα δέκατο τρίτο μισθό ή μια αύξηση στον εαυτό τους χωρίς να απασχολήσουν το...αφεντικό τους.  β) Αφορά εκείνους οι οποίοι θέλουν να αποκτήσουν τη δική τους επιχείρηση αξιοποιώντας μια καινοτόμα ιδέα και να είναι αφεντικά του εαυτού τους.  γ) Αφορά κατόπιν όσους αναζητούν να ακολουθήσουν μια καριέρα σε έναν αναπτυσσόμενο κλάδο που τους δίνει τη δυνατότητα να εκπληρώσουν όλες τις φιλοδοξίες τους χωρίς περιορισμούς, αποκτώντας μερίδιο του παγκόσμιου τζίρου!  δ) Τέλος αφορά όσους ήδη έχουν μια επιχείρηση σε οποιοδήποτε κλάδο και αναζητούν τρόπους να διεισδύσουν σε νέες αγορές, να αξιοποιήσουν το υπάρχον δυναμικό τους αυξάνοντας τις πωλήσεις τους, να μειώσουν κατά πολύ τα έξοδα των αγορών τους και να αποκτήσουν ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού μέσα στον κλάδο τους, δίνοντας μοναδικά προνόμια στους πελάτες τους που καθιστούν την επιχείρησή τους μη ανταγωνίσιμη.  Τα οφέλη που απολαμβάνουν οι συμβεβλημένες επιχειρήσεις στη Lyoness θα τα εξετάσουμε στο επόμενο άρθρο.  Αν ανήκετε σε μια από τις παραπάνω κατηγορίες θα χαρώ να συνεργαστούμε και να σας βοηθήσω να αποκτήσετε αυτό που θέλετε.  Επισκεφτείτε την My Lyconet ιστοσελίδα μου και συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.  Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις, χρεώσεις ή υποχρεώσεις.  Θα σας καλέσω εντός 48 ωρών για να ορίσουμε μια προσωπική συνάντηση να γνωριστούμε και να σας δείξω τα οικονομικά οφέλη που δίνει η συνεργασία με τη Lyoness ανάλογα με τις ανάγκες και τις αναζητήσεις σας.    

Όταν βρήκε εμένα η πρόταση της Lyoness to 2011 είχα ήδη στα χέρια μου μια δικτυακή επιχείρηση και τη δυνατότητα να καθορίζω μόνος μου το χρόνο που της αφιερώνω αλλά και το εισόδημα που θέλω να μου αποφέρει.  Δεν μου άρεσαν όμως οι πωλήσεις και με δυσκόλευε το γεγονός πως χρειαζόταν να δείξω σε όσους μιλούσα μια γκάμα προϊόντων έξω από τις καθημερινές τους καταναλωτικές συνήθειες, με αρκετά ακριβότερη τιμή από αυτήν που μπορούσαν να βρουν στην αγορά, παρότι ποιοτικά ήταν καλύτερα.  Έπρεπε εγώ να τους δημιουργήσω την ανάγκη για αγορά, και να επακολουθήσω για να σιγουρευτώ ότι η κατανάλωση των προϊόντων μου τους έγινε συνήθεια.  

Αναζητούσα λοιπόν μια καινοτόμα ιδέα αφενός και τη δυνατότητα να αποκτήσω μερίδιο του παγκόσμιου τζίρου.  Φυσικά αυτή δεν ήξερα ότι υπάρχει.  Αλλά μια μέρα είχα μπει σε ένα πολυκατάστημα μιας αλυσίδας supermarket και περίμενα ένα φίλο μου που δούλευε εκεί να σχολάσει.  Περιμένοντας λοιπόν παρατηρούσα τον ήχο που κάνει το ταμείο όταν σκανάρει το barcode ενός προϊόντος.  Και μόνο ο ήχος αυτός έκανε μεγάλη φασαρία καθώς προερχόταν από περίπου 20 ταμεία!  Ντιν ντιν ντιν ντιν...Ευχήθηκα θυμάμαι να υπήρχε ένας τρόπος να αποκτήσω μια επιχείρηση κάποτε, της οποίας τα ταμεία θα χτυπάνε κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε δευτερόλεπτο, ακόμα και όταν θα κοιμάμαι.  Ακόμα και όταν είμαι διακοπές!...Παθητικό εισόδημα.  "Πρόσεχε τι εύχεσαι γιατί μπορεί να συμβεί"!!!

Όταν κατάλαβα τι μου έλεγαν οι άνθρωποι που μου έκαναν την πρόταση της Lyoness όλα στο μυαλό μου ήταν ξεκάθαρα όσον αφορά τις επιλογές μου.  Η βασική διαφορά εδώ είναι ότι έχω τη δυνατότητα να κερδίζω χρήματα από κάθε αγορά που γίνεται στην γειτονιά μου, στην πόλη μου, στην Ελλάδα, στην Ευρώπη αλλά και σε όλο τον κόσμο.  Στις καθημερινές ανάγκες του καταναλωτή, χωρίς ποτέ ξανά να χρειαστεί να πουλήσω τίποτα σε κανέναν!!!  Γιατί η Lyoness είναι βασικά δικτύωση επιχειρήσεων.  Όλων των κλάδων.  Μια τοπική αλλά και παγκόσμια κοινοπραξία επιχειρήσεων και καταναλωτών.  Περιλαμβάνει τα μαγαζιά της γειτονιάς, όλες τις γνωστές αλυσίδες, και αγορές στο internet το οποίο χρησιμοποιεί όλο και περισσότερος κόσμος και στην Ελλάδα.  Ένα παγκόσμιο mall χωρίς τοίχους και σύνορα.  Ο κόσμος ψωνίζει σε αυτές τις επιχειρήσεις ούτως ή άλλως.  Και πάντα θα ψωνίζει.  Η ανάγκη αγοράς υπάρχει ήδη.  Όλοι θα βάλλουν βενζίνη όταν αδειάσει το ντεπόζιτο.  Θα πάνε supermarket όταν αδειάσει το ψυγείο και τα ντουλάπια.  Θα πάνε στο γιατρό τους, θα ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους, θα του κάνουν service, θα πάνε διακοπές, θα βγουν για καφέ ή φαγητό, θα πάνε για κούρεμα, θα αγοράσουν τα αγαπημένα τους καλλυντικά.  Χωρίς να με πάρουν τηλέφωνο να με ρωτήσουν!  Εγώ απλά χρειαζόταν να συνδέσω όσους ήξερα με το δίκτυο των συμβεβλημένων επιχειρήσεων κάνοντάς τους δώρο την Lyoness Cashback Card.  Έχω παράλληλα τη δυνατότητα να συνδέω και επιχειρήσεις με τη Lyoness και να κερδίζω από τις αγορές τους (χονδρική) αλλά και τις αγορές των πελατών τους για πάντα!!!  Κάθε επιχείρηση που συνδέω αποτελεί...υποκατάστημά μου και μου αποφέρει άμεσο παθητικό εισόδημα!  Τι να έλεγα όχι;;;

Εσείς τι θα λέγατε;  Δεν πουλάω τίποτα και εισπράττω από κάθε αγορά που γίνεται!  "Έχω" στην επιχείρησή μου τα πάντα!  Όλα τα προϊόντα και όλες τις υπηρεσίες.  Και coca cola και pepsi.  Και κρέας και ψάρι.  Και adidas και nike.  Και BMW και AUDI.  Και σπίτια και καραμέλες.  Και βενζίνη και λάστιχα.  Και ασφάλειες και ταξίδια.  Και ιατρικές υπηρεσίες και παιχνίδια.  Και λιανική και χονδρική.  Και 200 εκατομμύρια κωδικούς προϊόντων στο internet.   Περιλαμβάνει όλη την αγορά και απευθύνεται σε όλη την αγορά.  Το επιχειρηματικό κόστος για να αποκτήσεις τη δική σου Lyconet επιχείρηση είναι αστείο.  Ούτε περίπτερο δεν ανοίγεις σε παράδρομο της γειτονιάς.  Έχω σχεδόν μηδενικά πάγια έξοδα που αφορούν κυρίως τη δική μου επιχειρηματική εκπαίδευση και ανάπτυξη.  Δεν έχω αποθήκες και αποθέματα, δεν πληρώνω μεταφορικά, δεν πληρώνω υπαλλήλους, ενοίκια, ρεύμα, τηλέφωνα, ΙΚΑ, δεν χρειάζεται καν να υποστηρίξω εγώ τεχνολογικά όλο το εγχείρημα αλλά και το service του δικτύου μου.  Δεν έχω γεωγραφικούς περιορισμούς.  Αυτός που πίνει την coca cola ή αυτός που βάζει βενζίνη στο αυτοκίνητό του είτε βρίσκεται στη γειτονιά μου, είτε στην άλλη άκρη της Αθήνας είτε στην Αλεξανδρούπολη, είτε στο Λονδίνο, είτε στην Κίνα είτε στην Αυστραλία, εγώ πληρώνομαι.  Δεν έχω χρονικούς περιορισμούς.  Η επιχείρησή μου λειτουργεί όλο το 24ωρο, είτε εγώ κοιμάμαι είτε είμαι διακοπές.  Γιατί ο κόσμος συνεχίζει πάντα και παντού να ψωνίζει.  Δεν με επηρεάζει η κρίση.  Γιατί πληρώνομαι από τον τζίρο σε όλες αυτές τις αγορές.  Ακόμα και αν αύριο κανείς ποτέ ξανά στην Ελλάδα δεν ψωνίσει ούτε ψωμί ούτε λάδι.  Δεν κρατάω όλα τα αυγά μου στο ίδιο καλάθι.  Έχω κάνει διασπορά κινδύνου.  Πολλαπλές πηγές εισοδήματος.  Η Lyoness έχει 11 αμοιβές!  Και πληρώνει πάντα μετρητά και πάντα στην ώρα της.  Αν είστε κάποιος που ψάχνει να δει τι επιχείρηση να κάνει, δεν θα ήταν αυτά τα χαρακτηριστικά μιας τέλειας επιχείρησης;  Αν υπήρχε;

Αν η δική σας επιχείρηση είχε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά θα την σκεφτόσασταν σαν βάρος;  Μήπως θα κοιμόσασταν καλύτερα τα βράδια;  Μήπως θα ξυπνούσατε πιο ευχάριστα το πρωί;  Χωρίς άγχος;  Μήπως δεν θα θεωρούσατε πως δουλεύετε καν;  Μήπως θα ήταν το χόμπι σας στην ουσία;  Μήπως θα είχατε περισσότερες επιλογές κυρίως για το που θα αφιερώσετε τον ελεύθερο χρόνο σας;  Γιατί αυτό είναι το μεγαλύτερο όφελος.  Η ανεκτίμητη πλευρά της δημιουργίας παθητικού εισοδήματος.  Τι θα ήσασταν διατεθειμένοι να πληρώσετε για να έχετε όλες αυτές τις δυνατότητες στη δική σας επιχείρηση;  Πώς θα άλλαζε η καθημερινότητά σας;  Και τι σας κοστίζει ψυχολογικά κυρίως τώρα που δεν τις έχετε ακόμα;    Στο επόμενο άρθρο θα πούμε περισσότερα για εσάς που ήδη έχετε μια επιχείρηση.  Θα δούμε γιατί μέσα σε 4 χρόνια στην Ελλάδα της κρίσης πάνω από 2100 μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποφάσισαν να συνεργαστούν με τη Lyoness.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου