Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Γιατί όχι;


Στα εγκαίνεια την Disney World ένας δημοσιογράφος που παραβρέθηκε είπε στο γιο του Walt Disney.  "Κρίμα που δεν έζησε ο πατέρας σου να το δει."  Για να πάρει την εξής απάντηση:  "Το είδε.  Γι'αυτό μπορείτε κι εσείς σήμερα και το βλέπετε!"


Ο George Bernard Shaw λέει: "Μερικοί άνθρωποι βλέπουν τα πράγματα έτσι όπως είναι και αναρωτιούνται γιατί;  Εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν έχουν υπάρξει και αναρωτιέμαι ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;
Τη στιγμή που όλοι γύρω μου προσπαθούν να αποδεχτούν πως η ζωή είναι δύσκολη και λόγω της κρίσης η κατάσταση θα χειροτερεύει συνεχώς, εγώ αντιδρώ και ονειρεύομαι μια εύκολη ζωή μέσα στη χλιδή και στον πλούτο για μένα και τα παιδιά μου.  Γιατί όχι;
Όταν οι περισσότεροι επιλέγουν να ζήσουν μέσα στην ασφάλεια του κουτιού τους εγώ αποφασίζω πως τώρα είναι η στιγμή να ρισκάρω.  Να κάνω κάτι που λίγοι θα κάνουν και να ζήσω μια ζωή που λίγοι θα ζήσουν.  Γιατί όχι;

Όταν οι περισσότεροι νέοι γονείς υστερικά πιέζουν τα παιδιά τους να διαβάζουν περισσότερο να πάρουν καλούς βαθμούς σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που σκοπό έχει να δημιουργεί υπαλλήλους, εγώ θα φροντίσω να δώσω στα παιδιά μου οικονομική μόρφωση σπρώχνοντάς τα να δημιουργήσουν δικές τους επιχειρήσεις.  Να ρισκάρουν και να παράγουν πλούτο για τον εαυτό τους.  Όχι για κάποιον άλλο. Να διαβάζουν βιβλία προσωπικής ανάπτυξης.  Αντί να εμπιστευτώ την μόρφωσή τους σε ακατάρτιστους δασκάλους οι οποίοι παρεπιπτόντως υπάλληλοι του συστήματος είναι κι αυτοί, θα την εμπιστευτώ στον Robert Kiyosaki, τον John Maxwell, τον John Assaraf, τον David Schwartz, τον Napoleon Hill, τον Jim Rohn, τον Brian Tracy, τον Og Mandino, τον Dale Carnegie, τον Les Giblin, τον Stephen Covey, τον Wayne Dyer, τον Deepek Chopra, τον Bob Proctor, τον Antony Robbins, τον Gregg Bradden, τον Eckhart Tolle, τον Les Brown.  Κι ας μην αποκτήσουν ποτέ κανένα πτυχίο.  Και θα τα ενθαρρύνω να ονειρεύονται.  Γιατί όχι;
Την ώρα που οι περισσότεροι κοιτάνε μόνο τον εαυτό τους και τη δική τους επιβίωση, εγώ σκέφτομαι πώς να βοηθήσω όσο περισσότερους ανθρώπους μπορώ να αποκτήσουν ό,τι αξίζουν στη ζωή τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, αναδεικνύοντας τα προτερήματα και τις αμέτρητες δυνατότητές τους.  Τα πάντα είναι δυνατά!  Γιατί όχι;

Ο David Schwartz λέει:  "Κοιτάξτε τα πράγματα όχι όπως είναι, αλλά όπως μπορούν να γίνουν.  Ο οραματισμός προσθέτει αξία στα πάντα.  Ένας άνθρωπος που σκέπτεται μεγαλόπνοα, πάντα οραματίζεται το μέλλον.  Δεν ικανοποιείται με το παρόν." 
Αποφασίζω λοιπόν τα εξής:  
Είμαι πάντα ευγνώμων για τα μοναδικά χαρίσματα που μου έδωσε ο Θεός μου.  Την πολύτιμη υγεία μου, μια αντίληψη να διακρίνω το σωστό, μια κριτική σκέψη για να ανιχνεύω τις ευκαιρίες που μου φέρνει στο δρόμο μου, μια δημιουργική σκέψη για να σχεδιάζω το μέλλον μου, μια τεράστια ψυχική δύναμη να προχωράω πάντα μπροστά αγνοώντας τις δυσκολίες και τα εμπόδια και μια ακεραιότητα για να μην βλάπτω άλλους ανθρώπους στην πορεία μου και να μην ξεφεύγω από τις αξίες και τις αρχές μου.
Ονειρεύομαι πάντα μια καλύτερη ζωή για μένα και τους ανθρώπους που αγαπώ, και δραστηριοποιούμαι βάζοντας στόχους που με φέρνουν όλο και πιο κοντά στα όνειρά μου.  Αγωνίζομαι μέχρι να τα επιτύχω και δεν σταματώ μέχρι να τα εκπληρώσω.
Ζω μέσα στην ευμάρεια, και τον πλούτο.  Οικονομικό και ψυχικό πλούτο.  Ζω μια ευτυχισμένη ζωή και βοηθώ πάντα τους συνανθρώπους μου.  Συναντώ σημαντικούς ανθρώπους και ακολουθώ το παράδειγμά τους.  Μορφώνομαι δια βίου και εμπνέομαι από τους μέντορές μου.  Βιώνω την αγάπη όλων των ανθρώπων γύρω μου.
Δεν υπάρχει τίποτα που να αδυνατώ να αποκτήσω με τα χρήματά μου, ταξιδεύω όλο τον κόσμο και η ζωή μου είναι γεμάτη, συναρπαστική και περιπετειώδης.

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;  Δική μου δεν είναι;  Δικά μου δεν είναι τα όνειρα;  Δεν τα έκλεψα από κανέναν!  Δεν είμαι κλέφτης ονείρων.  Μην προσπαθήσει κανείς να κλέψει τα δικά μου.  Όλοι έχουμε το δικαίωμα να ονειρευόμαστε μια καλύτερη ζωή.  Όλοι έχουμε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας.  ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;

Γιατί να μην έχω ένα σπίτι ενός εκατομμυρίου ευρώ δίπλα στη Θάλασσα;  Γιατί να μην φτιάξω μια επιχείρηση σε όλο τον κόσμο;  Γιατί να μην οδηγώ τα καλύτερα αυτοκίνητα;  Γιατί να μην μεγαλώσω εγώ τα παιδιά μου;  Γιατί να μην έχουν πρότυπο εμένα αντί για μια διασημότητα αμφιβόλου ηθικής;  Γιατί να μην περνάω τον περισσότερο χρόνο ταξιδεύοντας με την οικογένειά μου;  Γιατί να μην ζήσω τη ζωή μου με πάθος και όπως την ονειρεύομαι;  ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;


«Καθώς οραματίζεστε το μέλλον σας μη φοβάστε να βλέπετε τον ουρανό.  Κανείς δεν πραγματοποίησε περισσότερα από αυτά που σχεδίασε.» - David Schwartz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου